2015. január 8., csütörtök

2. Fejezet: Tipikus Christine

Reggel amikor felkeltem, Bella öltözködött.. Jézus itt is menni kell órára. Felpattantam, és készülödtem.. Amikor már minden kész volt, a sminkem is meg minden. Bellához oda mentem..
-Bella, "megakartam szólalni de valaki benyitott, öt fiú volt... Khm, öt fiú..."
-Szia Bella, ó szia kedvesem téged hogy hívnak.."Nem voltam vissza szólok kedvemben..."
-Christine..."A barna hajú fiú megfogta a karomat és húzott magával, Bella és többiek nevettek rajtunk..
 -Amúgy ők itt, Louis, Zayn, Niall, Harry, Liam.."Mondta Bella, ahova húzott, Louis, az iskola terem volt.. Leültem Bella mellé, és a tanár meg is ékrezett, elkezdett valamit beszélni de nem érdekelt.. Azt hajtogatta a belső hangom, hogy valahol hallotam, vagy láttam őket.. De nem tudom hogy hol és mikor.. Annyira törtem a fejemet, hogy észre se vettem hogy bámul a göndör, azt hiszem Harry.. Integettem neki, hogy ne nézzen, nem vette a célzást, rám mosolygott. Nem szólok amúgy se vagyok olyan kedvemben, hagytam rá az egészet.. Megnéztem hányóra van 8:45 öt perc és csöngettek.. 5 nem fogadott hívás ma és egy sms... Miranda... "Gyere vissza, tudom nagyon rossz húgod voltam, de kérlek, neharagudj csak gyere vissza.. Szeretlek... M.Xx" Ez egy furcsa dolog Mira szájából.. Nem érdekel senki most már itt vagyok, és itt is leszek..


Kicsengettek feláltam, és Bella után mentem.. Bella is furcsán viselkedett, kiszaladt a teremből és a fiúk utánna mentek nem tudom mi baja lehetet.. Oda mentem az ablakhoz.. És egyből a földbe gyökereztem amikor megláttam Bella szemeit, tiszta vörös volt... De Bella megszólalt..
-Olyan jó szaga volt, majdnem letámadtam..-Nyugi.."mondta Harry"....mondta a fiúknak, mivan? Najó most ezt felkell dolgoznom, miaz hogy jó szagom van? Biztos a parfümöm volt az oka.. most már nyugodt vagyok.. Gyorsan elmentem, nehogy észre vegyenek.. Kimentem és leültem a padra, és azon gonolkoztam, hogy honnan ismerem azt az 5 srácot.. Tudom annak a Louisnak nagyon ismerös volt a hangja.. De honnan.. Harrynek is az a rekedtes hangja olyan ismerös.. HONNAN?? **Felmentem a szobába, és ott állt Bella.. Kicsit nyugtalan volt, mi baja van..
-Mond meg ha valami bajod van?"Kérdeztem egyre idegesseben, rám pillantott, és megnyalta a száját.. WÁT? Lezbikus.... Jézus, semmi bajom velük de rám gerjed egy nő...A szemeim nagyra nyíltak, és a szám "o" alakot mutattot.. Bella kérdőn nézett rám.. -Semmi bajom nincsen, csak rosszul érzem magam, és nem vagyok lezbikus.. "Jaj, már megnyugodtam.. Várj, de honnan tudta hogy erre gondoltam?" Megint kérdőn néztem rá...-Bocsi de mennem kell szia. "mondta össze zavarodva... Mi  franc? Honnan tudta... Kezdek becsavarodni..


                                                                                  ***

Este felé kimentem sétálni, gondolkoztam amit mondot Mianda.. Most hív anya, felvettem..
-Hol vagy?"Kérdezte aggódva.."
-Anya, azt mondtad ki akarsz csapni a lakásból, és bánod hogy megszültél, nem örülsz?"Mondtam neki szemre hányoan, de most nekem van igazam, örülnie kéne nem?... Elhallgatott, már 5 perce nem beszélsz, de azt hallom ahogy sír, és azt is hallom hogy Miranda is.. Miez a szinészkedés? Leraktam a telefont nem vagyok senkire kiváncsi most.. Megint hallotam egy síkitást.. Najó most nem fogok megijedni oda megyek.. Oda mentem a kukákhoz, és láttam egy csomó hapsit, és egy lányt aki ott könyörög, egyszer csak megbotlok, és egy pohár szét tör.. Tipikus Christine, mindenki rám kaptta tekintettét, én gyorsan elszaladtam, fogtam egy  taxit.. A zöld szemű fiúnak jegyeztem meg.. Valahonnan ismerös.. 



                                                                         

2 megjegyzés:

  1. Hol is kedjem?! :) Nagyon tetszik a történet és mivel imádom a vámpírokat, így én az Ő akciójukat nagyon várom! :) Imádom, hogy gondolat olvasók! :) Hamar, hozd a következőt, ha már kiváncsivá tettél. :) ♥♥♥ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Eszti hogy írtál, nagyon örülök.. Igen én is szeretem a vámpíros blogokat.. Már harmadik sztori is meg van, csak le kell írnom ♥♥♥ ♥♥♥

      Törlés