2015. január 18., vasárnap

3. Fejezet: We vampires

Sziasztok itt a 3. Fejezet, remélem mindenkinek tetszik.. Akinek tetszett az iratkozzon fel, vagy írjon kommit..Tudom sokáig nem volt rész, de ez igy lesz ameddig nem kapok laptopot SORRY.   Köszönöm az első díjat, Lukovics Esztynek..  És köszönöm Viola töröknek a fejlécet hamarosan kirakom… 


UI: NEM LOPNI A FEJLÉCET!!!

Fejlévet készítette: Török Viola (Violett) Our Side Design (Innen rendeltem, rendeljetek!! Gyönyörűen szerkesztenek.





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                      Harry

Remélem Christine elfelejtett mindent a tegnapiból, a fiúkkal vadászni voltunk és ő oda keveredett. Mi nem hétköznapi emberek vagyunk, a fajtánkról filmek készültek, de ha az ostoba hallandók tudnák hogy léteznek természet felleti erők akkor mit csinálnának? Elvinnének minket egy laborba felbocolni? Ezért van titokban évszázadok óta hogy mik is vagyunk. Én 1190 éves vagyok, tudom hihetetlen de annyi vagyok. Nekünk különleges erőnk van, én nagyon erős vagyok, Bella gondolat olvasó, és a többieknek, több fajta erőjük van, nekünk csak egy képeségünk van, Niallnek és nekem nincs barátnők, a többieknek van. Nekem nem kell, én csak egy dugásra akarom a nőket, semmi másra, nem kell kapcsolat. Niallnak különös képessége van, bele lát a jövöbe, ezt azért mondom mert egyszer mondta hogy szerelmes leszek.

                                                                         Visszaemlékezés**
XVCCM

Niall nagyon csöndesen ült a fotelben, egyszer csak rám pillantott, és elmosolyodott, kérdőn néztem rá. Megint elcsendesedett, a fiúk és én már tiszta idegesek lettünk hogy mi a fasz baja van…
-Harry megfogsz csalni?"kérdezte színészkedve, de ott bújkált az a sunyi mosoly neki.."
-Miről beszélsz?"kérdeztem mérgelődve, nem szeretem ha így viccelődnek velem, pedig  ő is tudja.."
-Szerelmes leszel egy szőke lányba, lesem tud majd magáról vakarni olyan erőszakos leszel.." Amikor ezt kimondta Niall, a fiúk felnevettek, és rám néztek, és gratuláltak, hogy végre lesz egy csajom.. Hahaa kiváncsi leszek rá… 

                                                                     VisszaemlékezésVÉGE**

Szóval ez a történet, most meg azzal csesztettet, ebben az évben hogy elfog jönni, ide ebbe a bentlakásos suliba.. Most mindenki kapaszkodjon meg, azt mondta Christine lesz a szerelmem. Az egész, V.I.C.C. Ennyit tudok mondani. Talán ő fog nekem könyörögni hogy vigyem az ágyamba. Sokan mondják hogy bunkó vagyoka nőkkel, hogy dugás után eldobom őket, nem érdekel. Most jön a fő kérdés hogy mi vagyunk?  

VÁMPÍROK.


                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése