2015. június 6., szombat

8.Fejezet: Picsába!!

Sziasztok!
Hosszú kimaradás után itt vagyok! Tudom késtem a részekkel és igyekeztem hosszúra írni a részt és tetszetősre! És most nem sajnáltatásból mondom pár ember írt a Blind Girl blogomnak az első fejezetéhez! És én azt a pár embert is nagyon becsülöm,  és nagyon boldoggá tettek azzal hogy kommiztak! Mindenkit nagyon imádok és biztos vagyok benne hogy pár ember kinem állhat ilyenkor,  de nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre! Most jutott az eszembe a Blind Girl blogomban 9.000+ megtekintés van köszönöm szépen!  A Blind Girl -t is ma fogom írni mert most nagyon nagy iheltett nyertem! Nem is fecsérelem el    az iidőt itt van a The Vampire 8.Fejezte jó olvasást! EZER CSÓK MINDENKINEK! ♥♥

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Egy nagy ágyon feküdtem  és harry az ajtó fél fának dőlve bámult.. ez egy rossz álom.. Harry közeledett hozzám. Amikor odaért hozzám, ajkait az enyémre nyomta. Belemarkolt a csípőmbe és felemelt, s olyan gyorsan vitt valahova száguldott velem.

Izzadtság cseppek voltak az arcomon. Mindig ilyen álmaim lesznem? Vagy Harry csinalja ezt velem? Kezdem azt érezni hogy megbolondultam. Hogy lehetséges ez? Lehet nem is léteznek vámpírok.  Csak beképzeltem magamnak? Elkezdtem a ruháimat felvenni mert 7:40 van és hamarosan elkések. Amikor fel vettem mindent elkezdtem a lépcső felé menni. Amikor jártam a csendes folyosókat hallotam egy nagy hangot. Mintha Bella kiabálna.. De hol lehet..
-Bella hol vagy?"kiabálom el magamat..

-A szertárba s-s-eg.."ennyit tudott kimondani. Egyből szaladtam a szertár felé.  Amikor benyítottam nem hittem a szememnek. Dake Bella nyakát fogja és próbálja kiszívni a vérét. Dake rám emelte véres tekintetét és közeledni kezdett. Én hátráltam de a fiúk berontottak az ajtón.  Harry rám pillantott útánna Dake-re. Harry meglökte Dake-t úgy hogy a padok rá estek.  Harry megfogta a karomat hátara rakott és úgy ment velem. Kezdtem félni hogy hova visz. De a szobámban kötöttem ki.
-Maradj itt! Majd vissza jövök. "Mondta Harry parancsolóan. Én csak bólintottam.  Nem mertem vissza beszélni neki..

                                                                  Harry Styles

Kibaszott ideges vagyok. Bellat is megakarta támadni az a köcsög Dake. Ha nem mentünk volna be akkor Bella is meghalt volna és Christine is. Mi lenne velem ha ő nem lenne? Meghalnák érte.  De most az biztos hogy Dake-t kinyírom.  Főleg Christine miatt. Tudom. Christine mindent tud rólunk. Tudja hogy vámpírok vagyunk, tudja hogy Bella gondolat olvasó.  Akis sunyim. Mindvégig tudta hogy nem szabad arra gondolni hogy vampìrok vagyunk  mert Bella hallja a gondolatait. Amikor beértem Dake a padlon feküdt és Louis rugdosta a földön. .

-Dake.. a jó büdös kurva anyádat!  Megmondtam hogy hagyd békén Bellat és Christinet. De te nem bírsz magaddal.. "mondtam neki. Elkezdtem közeledni hozzá. Láttam a szemében a félelmet.  Féljen is mert utolsó napját éli. Amikor megfogtam a nyakát és szorítani kezdtem neki..
-Mit mondtam hogy ha meglátlak Christine közelébe vagy Bella közelébe?
-Azt h-h-hogy m-megölsz!"amikor már hallotam hogy repedezik a nyaka, mégerősebben szorítottam.  Amikor már eljött az idő leszakítottam a fejét és eldobtam. A fiúk felgyújtották. Aki a tulajdonomhoz hozzá ér megölöm.

Az incidens  után Christinehez igyekeztünk.  Megkell beszélni ezt a dolgot! Azt is hogy titokban kell tartania mindent! Főleg én fogok a makacs fejével beszélni. De hogy jöhetett rá.  Megkell kérdeznem a többieket. Mondjuk vannak utaló jelek. 
-Szerintetek honnan jött rá? 
-Nem tudjuk!"mondták egyszerre. De egy valami volt furcsa Niall csendben volt!
-Niall?!!"mondtam hangosabban.. Bella is kurva furcsa volt. Csendben volt. 
-Harry. Nyugodj le. És ne kapd fel a vízét-"itt nyugtatt engem, már ezen felkapom a vízét! "
-Az van hogy Niall nyilvános helyen ebédelt! Egy bulizó hely sarkán szívta egy nőnek a vérét,  és Christine ott volt a szórakozó helyen perdze én is.. és gondolom Niallt észre vette!!"azonnal neki szaladtam Niallnak. 
-Kibasszodtul meg mondtam hogy nyilvános helyen nem vadászunk,  A SZABÁLYZATBAN IS BENNE VAN NEM??!!!!!! MÉGEGYSZER ELTITKOLTOK VALAMIT KIBASSZOTT FEJETEKNEK ANNYI!!!!! 

-"Torkom szakadtából kiabáltam mindenkivel. Ez a legnagyobb szabály sértés!  3 szabályzat van.
1.Nem vadászunk nyilvános helyen!
2. Ok nélkül nem bánthatunk emberket!
-"leghosszabb szabályunk! 
3. Ha halandó emberbe vagy szerelmes majd idővel elkell venni halandóságát, és vámpír kell lennie! -"Ettől is féltem Christinet! Amikor engem változtattak át vámpírrá, legrosszabb érzés volt. Amikor a méreg át járja a testedet! Mintha egy erős drog keringene a vénámba. Szemed elsötétül,  és már nem is érzel semmit csak éhséget. A tested a vér után vágyik, amikor a méreg a testedben végig száguldott! Minden megváltozik! 

                               Bella

Hirtelen nagy zsivaj lett.. Harry egyfolytában kiabált velünk hogy az ellenségeket küldjük el! Harrynek véres volt a keze, a nyállamat csurgattam, de a tudat hogy kié volt a vér és honnan származik. Gyorsan szaladok a nappaliba és a vér Christineről származik, Harry kezében ott volt egy kisbaba. Rá tekintettem a babára, zöld szemei voltak.. Akárcsak Harryt látnám csak kicsiben.. De amikor Christine Harry nevét nyögdécselte, és a végen azt mondta "szeretlek" Harry lerakta a babát, és Christine felé rohant. Abban a percben megsebezte, elkezdte mindehol harapni, Harry sírt sőt zokogott! Amikor elővette a vámpír szérumot, és Christine szívéhez szúrta.

 Ez a szérum amitől élni fog.. Harry abban a percben Christine nyakába borult és sírt! Én megfogtam a babát és a fürdő felé vittem, elkezdtem megfürdetni. Amikor teljesen tiszta volt rá adtam a ruhácskáját. Leültem vele és elkezdtem el altatni de valami nagyon furcsa volt, hátra fordultam, ott ült Dake.. Mi a.. Hat ő neki hallottnak kéne lenni!? Ő is sírt.. És kurvára farkas szaga van??! Mi a fasz történik !??? 
Rájöttem én egy kibasszott szőke vagyok!
Éppen fogom a kicsi lányt aki Harry gyereke, Dake itt ül és nézi.
Bevésődőtt neki! Picsába!!
Bella


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tudom nagyon elalkonyosodott a rész! De ebből tudtam ihletet szerezni remélem nem baj és mindenkinek tetszett! 

Ui: A Bling girl elmaradt és extra hosszúra fogom irni nektek. De sajnos nem szereztem ihletet de ha fogok mindenkit értesíteni fogok!!❤️

                   

2 megjegyzés:

  1. Sziia. .
    Valami fantasztikus lett. En imadom az irasod nagyon tetszik de hianyolom a reszeket es szerintem nem csak en.. :)
    Szoval kivancsi lennek egy reszre es nem is csak egyre.. :)
    Imadom hamar a kovit. ♡♡

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés