2015. január 30., péntek

4. fejezet: Bad Boy

Ma reggel ébredtem, csak azon jár a fejem hogy hogy honnan ismerem harryt ? Nem tudom. Felvettem egy nagyon, nagyon rövid nadrágot, amiből félseggem kint volt, es egy lenge felsőt. Most 40fok van kint, miért ne ? Bementem a terembe és minden szem rám szegeződik, integettem mindenkinek hogy ne nézzenek . Bella át ült a másik padba, szólni akartam hogy mi a frász baja van , de becsengettek.. A tanár most is magyarázott valamit, és a göndör megint bámul, és Bella. Most mi a franc van ? Rá néztem Bellára néztem es mosolygott, küldtem felé egy féloldalas mosolyt. Harryre néztem, aki megölt volna szemével.. Bella minket nézett, és elmosolyodott. Ennek meg mi baja van ? Kicsengettek és Harry kiszaladt, először Bella erre meg ez a seggfej. Mentem volna utánna de Bella vissza húzott 
-bocsi a viselkedése miatt , eljössz velünk a peches-be.. Kérdezte nagyon izgatottan 
-okés.. Jól jön most egy szórakozás.. 
                                                                       ••este/discoba••

Felvettem az extra Mini koktél ruhámat, elindultunk, hallottam a kedvenc zenét amire fel pesdült . Amint beértem, és egyből elkezdtem táncolni , valaki a hátam mögött volt es vele táncoltam. Egyszer azt veszem észre hogy a fürtjei a nyakamba lógnak, es szívja a nyakamat. 

-most menj innen es vedd le ezt a ruhát .. "Amikor megfordultam nem volt ott . Tettem amit mondot megindultam'. Nem tudom miért .. Indultam volna de láttam egy csajt, és egy pasit, a pasi a csaj torkát fogta és a fogai kint voltak.. MI? Olyan ismerös, bazdmeg, az NIALL.  Niall oda hajolt a nyakához, és a nő felsíkitott. Jézus, levettem a magas sarkúm és futni kezdtem. Niall egy kibaszott vámpír. Ilyen nincs. Christine nem, nem, nincsenek vámpírok. Ahogy szaladtam oda értem a nagy kapuhoz és befutottam, onnan egyenesen a szobámba. Amikor bezártam az ajtótt, lecsússzantam a földre, és a fejemet fogtam. Lehet túl sokat ittam? Nem lehet, vagy bele kevertek valamit az italomba.. Mindjárt hívom a gyógyintézetett, bevagyok csavarodva, Niallnek vámpír fogai vannak. Lehet kiszívta a csajnak a nyakát? Ahogy az enyémet is? KI SZIVTA KI A NYAKAMAT? egy göndör valaki volt? De miért szívogatná valaki a nyakamat? Lehet valami részeg pasas volt. Megyek zuhanyozni, levettem a mini ruhámat, megengedtem a meleg vizet, amikor beszáltam a forró vízcseppek a testemre estek, ami jól esset. A túsfürdőt a testembe maszirosztam, és lemostam a habot. Magamra tekertem a törölközöt, és kimentem a fürdőből, felvettem egy bugyit, és egy lenge polót és bele vetettem magamat az ágyba. Lehet sokat ittam, lehet hogy azért van ez mert a szüleimmel való kapcsolat nem jó volt.? Megkéne bocsátanom? Túl sok a büszkeség bennem hogy bocsánatott kérjek. Egyre jobban leragadt a szemem, és egyszer csak álomba merülök..

Anya kiabált velem hogy mit képzelek hogy megütöm a húgomat? Ha tudná hogy bevert nekem, és neki lökött a falnak, én meg vissza ütöttem. Bárcsak meghalnák. Fogtam magam és felszaladtam a szobámba, és ott sírtam, MIÉRT? Én soha nem bántanám, de ő bántott engem. Anya most is veszekedett, de nem hallotam sokat belőle. 14 évesen egy nyomorék vagyok. Most már nem a szerény Christine leszek, hanem a vad és bátor. Vigyázzatok mert most a világ is megfordul velem együtt.. 

Verejtékezve keltem, fel a rossz álomból. Ez volt a fogadalmam, és mire juttotam vele semmire?


                                                                      Niall
Éppen ettem, és egy csajt láttam meg aki igen ismerös volt nekem, a vöröskének kiszívtam a kis vérét. És szaladtam 200 sebességel előre, de nem találtam meg. Igen jó szaga volt a csajnak. Harry kis akciója se volt semmi, ma is tiszta ideg volt. Biztos teli lett a gatyája Christine miatt. Már kezdődik a féltékenységi rohamai, én megmondtam hogy szerelmes lesz, de kinevettet. Ez igy lesz halálos féltékeny lesz, csak magának akarja, utánna megszerezze. De Christine nem olyan lány aki a karodba ugrik és a tiéd lesz, ő igen makacs,  és erőszakos. Végre valaki rendbe rakja Stylest, ma pedig rajtunk adta ki az idegét Christine miatt. Fúrcsa egy srác az biztos..


                                                                           Harry

Ez a lány kikészít, kitépem a haját. Ő ne vegyen fel mini ruhákat, az engedélyem nélkül. Fél segge kint volt, és az egész osztály őt nézi. Az egy biztos az a kis szivás ott marad neki hetekig, és senki nem fog hozzá nyúlni, mert az én tulajdonom. Nem sokára a karjaimban lesz, és csak én fogom csókolgatni, de nem is az a baj, hanem én is kanos lettem, és máson kellet ki élnem magamat. Az iskola ribancjai elégítettek ki. Hamarosan ő fog kielégíteni, DE csak engem.. Nem tudja még kivagyok. De hamarosan ki mutatom a fogam fehérjét. Pasizni sem fog, se szexelni, én vagyok csak aki hozzá érhet, és én szexelhetem meg, és én vagyok a pasija… –– Niall idegesen lépett be a szobába és fel le járkált, ennek meg mi baja van? Niall rám pillantott, de egyből más hova nézett amikor felvontam a szemöldökömet, ilyenkor jobb ha mindneki kerül engem, mert én baszom fel magamat, ha valaki nem mondja mi baja van.. Sokan mondják hogy rossz fiú vagyok, pedig nem vagyok az, most leszarom Niallt, inkább Christine járt a fejemben..

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik...:)csak így tovább:3
    mikorra várható a kövi rész?:D:)

    VálaszTörlés
  2. Hamarosan hozom a részt..😘😍😍 örülök hogy tetszik, de most a másik blogommal foglalkozok 😊😉

    VálaszTörlés