2015. április 23., csütörtök

7. Fejezet: Váratlan fordulat.

Riadtan keltem fel a rémálmomból. Fel ziáltam, a fogaimat néztem hogy vámpír lettem-e?! Elkezdtem rohanni a fürdőbe hogy meg van-e a kék színű szemem. Amikor a tükör képemre pillantottam meg volt a kék szemem..  Elöntött a megkönnyebbülés hogy nem lettem vámpír. Mindig ilyeneket fogok álmodni? 6:38 van. Mindjárt hét óra, mennem kell hamarosan az órámra. Elkezdtem készülődni, felvettem a fekete lyukacsos nadrágomat és egy fekete kivágott felsőt. Amikor elkezdtem indulni a terembe észre vettem Dake-t. Ahogy veszekedik Harryvel. Oda szaladtam hogy leálítsam Harryt. Igen Harryt.
-Harry álj le. "Harry rám pillantott, de valami volt a szemébe. Amikor rám nézett csillogot mintha elöntötte volna egy kis csöppnyi öröm. 
-Christine menj be a terembe.. MOST
-Nem te is gyere. "Elkezdett nekem magyarázni valamit de nem hallgatam meg, húztam magammal a terembe leültettem a padba.. Amikor elkezdődött az óra Harry egyfolytában nyomult rám.

Vagy a combomat simogatta vagy a térdemet. Volt amikor feljebb csússzant eg majd megbukkadok az idegtől, persze ezt ő élvezi.. Adott egy csókot a nyakamra, nem tudom de elhunytam a szemeimet, és beleremegtem amikor a szája hozzám ért. Amikor ki csengettek felálltam és gyorsan mentem a lány WC-be. A gondolkoztam mi a faszt csináltam ? Nyitottodot az ajtó és Harry zöld szemeivel találkoztam. 

                                     Bella
2015.05. 28
Vészesen közel ment hozzá. Megfogta a combját és rá ültetette a csapra.
-Miért engem védtél meg? "Kérdezte..
-Nem akartam hogy rosszat csinálj.."mondta halkan, Harry döbbenten nézette, az ajkait neki nyomta... Nem bírt ellenállni vissza csókolt...
-Christine Blake szeretlek!!"megfagyott amikor ezt kiejtette nem tudtahogy mit mondjon.. 
-Szeretlek Harry.. 

Egymással szembe voltak ès bámulták egymást. Elkezdett közeledni Christine amikor teljesen közel volt hozzá, egy szenvedèlyes csókkal egybe fortak mosolyt csalt az arcomra. Harry morgott egyet, bele markolt a fenekèbe automatikusan felsíkitott mert elkezdte csapkodni. Elkezdett rohani előle. 

                                    Christine

-Mondtam hogy menj be ès erőszakosan rngem is viszel magaddal. Ilyen ne forduljon elő èrtetted?"kiabálta le fejemet...
-Ja.. És ha kirúgnak arról majd én tehetek, mert én voltam a veszekedés tárgya nem?" Sarkon fordultam és ott hagytam.. Nem értem mi baja van? Én csak jót akartam neki hogy ne kerüljön bajba, erre ő? Lebasz engem... Kapja be... Egyáltalán én miért akarok neki jót?? Persze mindebért én vagyok a hibás, mert ő olyan jó.. Örüljön annak hogy nem pofázzok senkinek hogy vámpír.. De ő kiabál velem és neki áll feljebb.. Amint a szobámba értem le dobtam magam az ágyra... Mi van velem? Olyan vagyok mint egy havi bajos picsa.. Mindenért kiakadok.. Harry amióta belépett az életembe, teljesen más vagyok, engedékeny és érzékeny vagyok mindenre? Mi a franc van velem komolyan sose voltam ilyen.. Csak a régi életedben.. Súgta a belső hangom.. Harry vissza változtatott?

Elkezdtem készülödni az alváshoz.. Felvettem a pizsimet zuhanyzás után, és lefeküdtem az ágyba.. Mindig ilyen hosszú lesz a napom? Nem tudom de leragadt a szemem és álomba merültem...

Egy nagy ágyban voltam, vagy nem is tudom miben.. De nagy fájdalmat éreztem a hasamnál.. Megfogtam, és azt vettem észre hogy kerek hasam van alul vérzek.. Harry berohant hozzám és elkezdett magyarázni valamit... 
-Christine ez fájni fog... " amint ez kimondta felvágta a hasamat. mi történik? Terhes vagyok? Nagyon fájt, zokogtam.. Amikor Harry kivette belőlem a gyerekemet a kezembe adta.. Nem tudom de elöntötte a lelkemet egy kis nyugalom hogy semmi baja nincs és persze az én gyerekem.. Elkezdett el sötétülni minden.. Meghaltam..

2 megjegyzés: