2015. március 1., vasárnap

5. Fejezet: Ennyi volt! Kimutattam a fogam fehérjét! 18+

3. Napja hogy nem megyek suliba és nem mozdulok ki a szobából . Kibaszott vampírokkal vagyok körül véve. Ez a három nap tudata velem hogy az a bizonyos 5 fiú mi, és a csaj. Csesszett vampírok, és pánik rohamokat kapok. Felkelek az ágyból, ott van Harry amire feldőllők nincs ott. Istenem, mibe keveredtem! Rosszabb mint volt.. Felvettem a piros szűk nadrágomat hozzá egy fehér blézert. Igen iskolába megyek. Nem fogják tönkre tenni az életemet. Kibaszott elmebeteg lettem majdnem, be lehetne esküszöm útaltatni egy elme roggyant osztályra. Rájöttem még pár dologra, Bella gondolat olvasó azért tudta hogy azt gondoltam magamban hogy lezbi. Úgy hogy arra fogok törekedni hogy ne gondoljam azt "vérszívók közelednek".. Harry kurva szexi, és valami nagyon vonz benne. De csesszet vámpír.  Azon kívül hogy bámul, ami nagyon idegesít. Még nem mutattam ki a fogam fehérjét, csak idegesítsen fel.

Lépkedtem az ajtóhoz hogy menjek be a terembe, de egy erős mellkasba ütköztem. A mappám a földre esset, ahogy én is. Akibe bele ütköztem Harry volt, amikor találkozott tekintetünk, Harry rám vigyorgott. Már mindenki tovább ment és elköszönt tőlem de ő itt maradt. Felsegített, felszedtem a mappámat, de amint mentem volna be rá csapott a fenekemre.. Bennem azonnal felment a pumpa, egy másodpercbe se telt már szemtől szemben álltunk. Neki még szélesebb vigyora lett.
-Meg kérdezhetem mi volt ez? "Biztos voltam benne hogy szíkrákat szórtak a szemeim. Még nagyon nyugodt vagyok, de ha nem takarodik el nagyon, nagy baj lesz. 
-Rácsaptam a formás csinos fenekedre!? 
-Oh, tényleg ? "Kérdeztem gúnnyal, felemeltem a kezemet és azonnal az arcán csattant. Elsötéltültek a szemei, közeledni kezdett felém, de Louis pont lefogta. 
-Ezért meg számolunk!!"mondta fenyegetőzve. Én csak nevettem és hátat fordítottam neki. Bementem a terembe leültem a szokásos helyemre. És figyeltem a táblát. Ennyi volt kimutattam a fogam fehérjét. 


                                                                             Harry

Hát ennek a nőnek nincs félelme az biztos. De ami a legjobb, hogy ez még jobban beindított, és a nadrágomon meg is látszik. Azt hiszi hogy ezt nem fogja vissza kapni, lófaszt. De ez a nő megőrjít, a szemei, a teste, az a rohadt magabiztossága. Mindene, mivan velem? Fogalmam sincs. De az biztos hogy most ki élem a szexuális vágyaimat valakin. Láttam egy csajt aki már megvolt tegnap is. Oda mentem hozzá, és a szertárba rancigáltam. 
-Tudtam hogy kívánsz. "Mondta Lizzie kényes hangon. Pedig nem őt akarom hanem Christinet. Azt a csesszet nőt. Letéptem róla a bugyiját. És a büszkeségemet belé nyomtam, nem érdekelt hogy fájt-e neki. Hidegen hagyott. Azonnal felsíkitott amikor elkezdtem vadul diktálni a tempót. Túl akartam lenni az egészen. Megrándult a férfiasságom, és a gyönyör elöntött. Kicsússzantam belőle, de ő kérdőn nézett rám.
-És én?
-Mit gondoltál? Hogy ki foglal nyalni? Ahhoz előbb meg kéne születned."jelentettem ki közömbösen. Elkezdett nekem hisztizni. De én ott hagytam és indultam a terembe. Amikor kinyitottam az ajtót, az utolsó padba ültem. Christine vigyorgós tekintetével ütköztem össze. Egy galacsint dobtam neki amibe az volt bele írva:

-"majd akkor is így vigyorogj, amikor megduglak.

Döbbenten nézte a papírt amikor elolvasta. Kezdett valamit írni a papírra, de én a formás száját néztem. Amikor írt rágcsíkálta a száját. Vissza dobta a galacsint, és olvasni kezdtem:

-"Állok elébe! Rajzolt egy kacsintos smileyt. Én vigyorogva néztem rá, azt hiszi nem merem meg csinálni. Christine Blake nem ismersz te még engem.











3 megjegyzés: